Strony

wtorek, 2 lipca 2013

Lalki szmacianki


Witajcie:):):)
Wpadłam dzisiaj na chwilkę i liczę na waszą pomoc.Otóż ...szalenie podobają mi się szyte lale,chciałabym urozmaicić  troszkę moją galerię :) małymi lalami :) Wiem,że pierwsza moja lala podobała się i nawet troszkę było że tak powiem"nieprzyjemnie",ponieważ lalę wystawiłam na licytację TUTAJ  jedna dziewczynka ją dostała,a kilka innych płakało :(:(:( 

Co Wy na to?????
Proszę o szczere wypowiedzi :)
Nie miałam ciekawych tkanin,fajnych gadźetów ,lala powstała spontanicznie z zaszufladkowanych "przydasiów",bez użycia form i bez przemyśleń:):):) ot tak ,na oko :):):)





18 komentarzy:

  1. ja jestem jak najbardziej za,lala jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  2. lala piękna, ale (bez urazy) chyba większy masz dar lepieniu tych twoich wspaniałych SOLANEK. To nie znaczy że twoje lalki z innych materiałów też nie będą wspaniałe!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. owszem lala jest sliczna ma super sukienke i czapke, jeyne co bym zmienila to oczy bo troce sa przerazajace - takie złe albo wredne nei wiem jak to okreslić ja bym moze proponowała takie bardziej roześmiane może bardziej okragłe, oza tym super, bez zbędnych ozdóbek bo i po co sama w sobie jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) o oczkach myślałam,żeby zrobić z okrągłych koralików,ale nic niestety nie miałam pod ręką i wyszły takie hehehehe faktycznie wściekłe hhehehe

      Usuń
  4. Tak zgadzam się z wypowiedzią wcześniejszą :) tylko oczy do poprawy :) a całość jest okey :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhehe faktycznie te oczyska hehhehehh

      Usuń
  5. Proponuję oczka malowane, w stylu tych Twoich aniołkowych, bo są cudne :):)a tak poza tym to widać,że masz fajny pomysł i co najważniejsze chęci, więc do dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalki śliczne , przypominają mi Moje dzieciństwo mama mi takie szyła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Alutka ...lala jak malowana :) mi się bardzo podoba i zachęcam do dalszego eksperymentowania :) ...do dzieła zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł!!! Lala wyszła super, więc tym bardziej trzeba się rozwijać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oczy zawsze maluję flamastrem do tkanin. Twoja lala ma świetne ciuchy, jedyne, do czego mogłabym się przyczepić, to ... ja niestety mam fioła na punkcie marszczenia się materiału, tak długo wypycham, układam, wyciągam, znów układam... aż skronia są okrągłe, bez fałdek :-) na szyi nie zawsze się uda, ale poprawiam, poprawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elis to bardzo cenna informacja:)Jak się robi pierwszy raz to nie widzi się tych błędów. Jeszcze raz dziękuję ,będę zwracać uwagę:)

      Usuń
  10. Ale on śliczny :)
    natala-nata.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam
    Lala śliczna tylko (jak dla mnie) buzi brakuje ☺ ☺ ☺
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Laleczka jest przesłodka i teraz sama nie wiem, która bardziej mi się podoba. Obie wyszły ci świetnie, zarówno ta z poprzedniej notki jak i ta z tej notki. Fajnie, że ta lalunia ma włoski, ale podobnie jak Justynie, zabrakło mi buzi. Może następnym razem zrobisz taką szmaciankę ale z jakąś buzią, ustami, uśmiechem??

    U mnie na blogu nowa notka, na którą serdecznie zapraszam :)
    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Laleczka jest fajniutka i moim zdaniem jak najbardziej możesz takie wprowadzić do swojej galerii :) Ale ja również zgodzę się z przedmówczyniami, że jedyne co to mogłabyś zmienić oczy bo te są takie jakieś straszne :) A cała reszta jest super !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...